حمید رابعی

مدیر انتشارات قرآنیوم ، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی اربعین و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی آثار ائمه اطهار علیهم السلام

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

خدایا مگه دیوار اینجا در نداره چقدر باید تحمل کرد بی عشق مگه دنیا درو پیکر نداره

توی این خونه پوسیدم خدایا مگه دیوار اینجا در نداره چقدر باید تحمل کرد بی عشق مگه دنیا درو پیکر نداره چشام کم سو شد از بس گریه کردم نمی دونم کی از این خونه میرم دارم می پوسم و چشم انتظارم دارم می میرم و از رو نمیرم هی سربه راه تر هی سربه زیرتر هی گوشه گیرتر هر لحظه خسته تر هر لحظه تلخ تر هر لحظه پیرتر دنیای من تویی دنیا ولی میگن زندون مومنه آخه چه جوری از خیر تو بگذرم این غیر ممکنه درست از اولین باری که رفتی درست از اولین باری که مُردم درست از آخرین برگی که باختی درست از آخرین دستی که بردم درست از روز اول رفته بودی همون روزی که من از دست رفتم عزیزم عشق تو بن بست من بود منم تا آخر بن بست رفتم

 

دانلود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی