حمید رابعی

مدیر انتشارات قرآنیوم ، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی اربعین و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی آثار ائمه اطهار علیهم السلام

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

معمای یک اتاق تاریک یا روشن برای محمد

در یک اتاق روم جالب در شبکه اجتماعی جدید الخلق کلاب هاوس مجموعه ای از ۱۴۰۰ نفر افراد شاخص و نسبتا چهره اصولگرا و اصلاحطلب ، نزدیک به حدود ۴ ساعت در مورد سعید محمد انواع کدها را به نمایش گذاشتند اما علی الظاهر هیچ کدام به یک ساختار تحلیلی درست در مورد سعیدمحمد دست نیافتند. همان اندازه که دکتر محمد برای اقشار کف جامعه دست یافتنی و شناخته شده است و در حال فتح قلوب مردم است اما در لایه های بالای سیاسی و رسانه ای تبدیل به یک ابهام و معمای بزرگ شده است .

برخی تحلیل گران سطوح کلان سیاسی و راهبردی معتقدند محمد را نباید از لایه های پایینی تحلیل کرد برای تحلیل محمد باید از بالاترین سطح بازی سازی به مسئله وی نگاه کرد.به طور کلی در هندسه جدید قدرت ما شاهد تغییرات اساسی در بازی های پشت پرده ، نوع ساختار هدایتی کشور و حتی در قانون اساسی خواهیم بود به گونه ای که تیمی از حقوقدانان عالی به طور کاملا محرمانه در قلب تهران در حال کار کردن بر روی آن هستند.

 در سیستم جدید محمد یک نقطه قوت جدی و قابل تامل دارد و آن اطاعت وی است ما در این سیستم نیازمند افراد همراه ، مطیع و پاکدستی هستیم که هماهنگ با سیستم پاسکاری داشته باشند.


 پدیده محمد از حیث عدم وجود تحلیل درست در مورد وی به گونه ای که در سطوح عالی برخی دستگاه های امنیتی هماهنگی و یا عدم هماهنگی وی با یک مقام بلند پایه امنیتی محل سوال و بدون پاسخ است برای تحلیل گران امنیتی  بسی جالب است، محمد همچنان در اتاق تاریک خود به سر می برد.

در مقابل سیستم های امنیتی و سیاسی، اما برای بخش فعال و پویای شبکه های خودجوش انقلابی حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور محمد در یک اتاق روشن و پر نور و امید قرار دارد..

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی