حمید رابعی

مدیر انتشارات قرآنیوم ، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی اربعین و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی آثار ائمه اطهار علیهم السلام

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

همه چیز درباره بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال + دانلود

بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال چیستند و معرفی آنها: ارزهای دیجیتال هم اکنون بعنوان یک پدیده مدرن قابل توجه باقی مانده است. آنها بسیار سریع به محبوبیت رسیده اند و به نظر نمی‌رسد که جایگاه خود را به این زودی‌ها از دست بدهند، با وجود وضعیت فعلی جهان، ارز دیجیتال در بازار همچنان بسیار سودآور هستند. سرمایه گذاری درآنها می‌تواند سود خوبی از ترید یا معاملات ارز دیجیتال برای شما داشته باشد.( آپدیت ۲۰۲۱ )

۱ تیری کاماز (۳Commas)

این برنامه یکی از بهترین و محبوبترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال است. این سرویس از سال ۲۰۱۷ میلادی وجود دارد و به طور مداوم در حال بهبود است و ویژگی‌‌‌های جدیدی را اضافه می‌کند. در بخش Bots تعداد زیادی از ربات‌‌‌های تجاری و یک فیلتر نمونه ارائه شده است اگر میخواهید ربات هایی که یک تا دو درصد سود روزانه می‌دهند و سی روز هم کار کرده اند را مشاهده کنید پارامترهای لازم را وارد کرده و لیستی تهیه کنید. همچنین می‌توانید یک ربات ایجاد کنید که روی سیگنال‌‌‌های سایت Tradingview کار کند. دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر تیری کاماز

۲ کریپتوهاپر (Cryptohopper)

کریپتوهاپر یک ربات تریدر ارز دیجیتال با حافظه ابری (cloud) و( بسیار زیاد) برای تجارت ارز دیجیتال خودکار و اتوماتیک در صرافی هاست.که شامل صرافی: هیوبی (Huobi)، بایننس (Binance)، کوکوین(Kucoin)،کراکن (Kraken)، پولونیکس (poloniex)، بیتفینیکس (Bitfiniex) و غیره می‌شود.ربات پر از مطالب آموزشی ولی یک نقطه ضعف دارد و آن این است که تیم پشتیبان و موسس آنها کاملا ناشناس هستند.یک برنامه ۷ روزه تست هم در دسترس است تا کاربران بتوانند خود را با ویژگی‌‌‌های این پلتفرم آشنا کنند. در کل سه برنامه وجود دارد:مبتدی، متوسط و حرفه ای.برای برنامه دوم معاملات آربیتراژ، شروع ۵۰۰ معامله با ۷۵ جفت ارز دیجیتال، سیگنال و غیره وجود دارد.دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر کریپتو هاپر

۳ شِرِمپی (Shrimpy)

شرمپی ( Shrimpy ) به زبان فارسی به معنی میگو است. شرمپی یک ربات تریدر ارز دیجیتال است و خرید و فروش و کسب سود از ارز‌‌‌های دیجیتال را با استراتژی‌‌‌های خودش برای معامله گران آسانتر کرده است. این کار را اتوماتیک و از طریق سیگنال‌‌‌های از پیش تعیین شده انجام می‌دهد. ربات شرمپی در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده است و از طریق اپلیکیشن آنلاین کار می‌کند. در کنار داشتن یک نسخه رایگان که اکثر ویژگی‌‌‌های آن را ارائه می‌دهد شرمپی همچنین دارای حساب پولی است که ویژگی‌‌‌های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.ربات شرمپی از استراتژی‌‌‌های زیادی بهره می‌برد که می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنها و ثبت نام از نحوه عملکرد آن بیشتر آگاه شوید. دانلود مستقیم ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی

معرفی بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

شما با استفاده از ابزارهای سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری بلند مدت می‌توانید در معاملات یا ترید ارز دیجیتال سود بزرگی کسب کنید.

در صرافی‌ها بعد از تجزیه و تحلیل بازار با بررسی موقعیت‌ها، بررسی نمودار قیمت، مشاهده تمامی‌اطلاعات فنی و غیره می‌توانید سود کسب کنید.

با این حال انجام معاملات ارزی دیجیتال در حالت اتوماتیک و با استفاده از ربات‌‌‌های مخصوص امکان پذیر است. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که چگونگی کارکرد با ربات تریدر ارز دیجیتال را توضیح دهیم و دریابید که آیا استفاده از آنها سودآور است یا خیر.

ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال

تجارت موثر و خوب در سیستم‌‌‌های مالی مدرن بدون مشارکت مستقیم دلال‌ها در معاملات امکانپذیر است. که این تجارت موثر و خوب شامل ارزهای دیجیتال هم می‌شود، در حالیکه استفاده صحیح از کارکرد در ربات تریدر ارز دیجیتال میتواند سود خوبی برای معامله کننده فراهم آورد.

کریپتو بات (Crypto Bot)

کریپتو بات یا همان ربات ارز دیجیتال یک الگوریتم ویژه ایجاد می‌کند که از شاخص‌‌‌های مختلفی استفاده می‌کند و همچنین یک سیستم نرم افزاری (اسکنر) برای شناسایی نقاط ورودی به بازار و انجام معاملات از طرف کاربر است.

نرم افزار کریپتوبات توانایی انجام معاملات به صورت اتوماتیک را داراست، معامله کننده با مهارت و دانش برنامه نویسی می‌تواند ربات ارز دیجیتال شده خود را ایجاد کند یا فرصت را برای تجارت ارزهای دیجیتال ایجاد کند. این ربات سرمایه‌‌‌های ایجاد شده را به طور مستقل وارد تجارت می‌کند و درآمدی پایدار را در اختیار صاحب آن قرار می‌دهد.

چه راهکار و ربات مناسبی را انتخاب کنیم؟

اگر شما بخواهید ترید یا معامله خودتان را توسط بیت کوین به تتر [USD/BTC] یا دیگر ارزهای دیجیتالی انجام دهید، باید بیشتر راجع به تفاوت ربات تریدر ارز دیجیتال بدانید مهمترین تفاوت این ربات‌ها این است که بعضی از آنها رایگان هستند و بعضی دیگر خیر.

علاوه بر آن شما باید فاکتور هایی از قبیل ربات‌‌‌های قابل اعتماد و سودآور، ربات هایی با بررسی خودکار کاربران، ربات هایی که می‌شود آسان از آن‌ها استفاده کرد و ربات هایی که امنیت دارند، را در نظر بگیرید.

خیلی مهم است که در مورد سرمایه گذاری خودتان تصمیم بگیرید و اجازه ندهید که ربات تریدر ارز دیجیتال برای مدت طولانی در معاملات سرمایه گذاری کند. ( به عبارت ساده تر نبایستی معاملات توسط ربات‌ها خیلی باز بمانند. )

راهکارهایی وجود دارد که میتواند برای دستیابی شما به سود بیشتر کمک کند، بیایید با تفاوت بین معاملات روزانه و موقعیت‌‌‌های هودلینگ (hodling) شروع کنیم:

● معاملات روزانه روشی است که شما در یک روز خرید و فروش می‌کنید. این نوع معاملات به افزایش قیمت کوتاه مدت بستگی دارد. ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال (Cryptocurrency) می‌توانند برای معاملات روزانه مفید باشند.

● استراتژی طولانی مدت، در معاملات ارز دیجیتال هودل (hodl) ( به معنای ذخیره ارز ) گفته می‌شود. این اصطلاح ریشه در کلمه (hold) [به معنی نگهداری و حفظ] دارد. که مفهومی‌از امید به افزایش نرخ ارز است.

روش‌‌‌های معاملاتی فوق هم برای بازار بورس و اوراق بهادار و همچنین برای مارکت ارز‌‌‌های دیجیتال اعمال می‌شود. با این حال استراتژی‌‌‌های قابل استفاده در معاملات ارزی محدود به مطالب گفته شده در بالا نیست.

معامله ی آربیتراژ (Arbitrage Transcation)

معامله ای است که با هدف خرید ارز دیجیتالی از یک صرافی و فروش آن در صرافی دیگر است. برای مثال در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی قیمت بیت کوین در کشور کره شمالی ۴۳ درصد بیشتر از قیمت آن در آمریکا بوده است. به همین دلیل است که اسکن همزمان صرافی‌‌‌های ارز دیجیتال مختلف دنیا با استفاده از ربات معاملاتی اتوماتیک بسیار مفید است.

بازارسازی (Market making)

این یکی دیگر از روش‌‌‌های معاملات ارزی است که معامله کننده میتواند محدودیتها را بردارد. (درخواست برای خرید و فروش ارز دیجیتالی و قیمت مشخص).

در بازار معامله کنندگانی که این استراتژی را انتخاب میکنند، سعی میکنند ارزانتر بخرند و گرانتر بفروشند. آنها شکافی بین پیشنهاد و قیمت و تفاوت بین حداکثر و حداقل قیمت معاملات ایجاد میکنند.

آیا ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال کار می‌کنند؟

ربات‌‌‌های معاملاتی با واکنش به بازار کریپتو (ارزهای دیجیتال) کار می‌کنند. بسیاری از ربات‌‌‌های ارز دیجیتال از میانگین متحرک نمایی (EMA) برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند. [میانگین متحرک به معامله گران کمک می‌کنند تا بتوانند روند یا عدم وجود روند، را در یک بازار شناسایی کنند و همچنین زمانی که روندی در حال وارونه شده است نشانه‌‌‌های آن را دریافت می‌کنند و فرمولی برای محاسبه دارد.]

ایی ام اِی بر اساس تاریخ معاملات و یا بازار خرید و فروش آن اندازه گیری می‌شود. بعضی اوقات نمی‌تواند نشانه ای از عملکرد معاملات در آینده نشان دهد با این حال ربات تریدر ارز دیجیتال تعامل مداوم با بازار دارد.

علاوه بر این ربات‌ها بر اساس احساسات تصمیم نمی‌گیرند. آنها با دسترسی مداوم به اطلاعات چندین معامله و رعایت استراتژی‌‌‌های سرمایه گذاری از پیش تعیین شده ربات‌ها میتوانند معاملات را سریع تر و بیشتر از یک انسان انجام دهند.

اینکه شما از الگوریتم خودتان برای معاملات بیت کوین یا از تنظیمات پیش فرض ربات استفاده می‌کنید فرقی ندارد ولی به هر حال باید از بازار ارز دیجیتال و منابع خود به خوبی آگاهی داشته باشید.

معرفی ۱۷ تا از بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال حال حاضر جهان

ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات‌ها به سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارز دیجیتال که درآمد کسب می‌کنند، کمک می‌کند که بیشتر و بیشتر به تجارت مدرن آنلاین علاقه مند شوند. ما الگوریتم‌‌‌های امیدوارکننده و پایدار را انتخاب کرده ایم که می‌تواند به کاربران کمک کند تا در سال ۲۰۲۰ از ارز دیجیتال سود کسب کنند.

۱٫ تیری کاماز (۳Commas)

۳COMMAS TRADER BOT

این برنامه یکی از بهترین و محبوبترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال است. این سرویس از سال ۲۰۱۷ میلادی وجود دارد و به طور مداوم در حال بهبود است و ویژگی‌‌‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

در بخش Bots تعداد زیادی از ربات‌‌‌های تجاری و یک فیلتر نمونه ارائه شده است اگر میخواهید ربات هایی که یک تا دو درصد سود روزانه می‌دهند و سی روز هم کار کرده اند را مشاهده کنید پارامترهای لازم را وارد کرده و لیستی تهیه کنید.

همچنین می‌توانید یک ربات ایجاد کنید که روی سیگنال‌‌‌های سایت Tradingview کار کند.

دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر تیری کاماز

۲٫ کریپتوهاپر (Cryptohopper)

HOOPER TRADER BOT

کریپتوهاپر یک ربات تریدر ارز دیجیتال با حافظه ابری (cloud) و( بسیار زیاد) برای تجارت ارز دیجیتال خودکار و اتوماتیک در صرافی هاست.

که شامل صرافی: هیوبی (Huobi)، بایننس (Binance)، کوکوین(Kucoin)،کراکن (Kraken)، پولونیکس (poloniex)، بیتفینیکس (Bitfiniex) و غیره می‌شود.

ربات پر از مطالب آموزشی ولی یک نقطه ضعف دارد و آن این است که تیم پشتیبان و موسس آنها کاملا ناشناس هستند.

یک برنامه ۷ روزه تست هم در دسترس است تا کاربران بتوانند خود را با ویژگی‌‌‌های این پلتفرم آشنا کنند. در کل سه برنامه وجود دارد:

مبتدی، متوسط و حرفه ای.

برای برنامه دوم معاملات آربیتراژ، شروع ۵۰۰ معامله با ۷۵ جفت ارز دیجیتال، سیگنال و غیره وجود دارد.

دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر کریپتو هاپر

۳٫ شِرِمپی (Shrimpy)

SHRIMPY TRADER BOT

شرمپی ( Shrimpy ) به زبان فارسی به معنی میگو است. شرمپی یک ربات تریدر ارز دیجیتال است و خرید و فروش و کسب سود از ارز‌‌‌های دیجیتال را با استراتژی‌‌‌های خودش برای معامله گران آسانتر کرده است.

این کار را اتوماتیک و از طریق سیگنال‌‌‌های از پیش تعیین شده انجام می‌دهد. ربات شرمپی در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده است و از طریق اپلیکیشن آنلاین کار می‌کند. در کنار داشتن یک نسخه رایگان که اکثر ویژگی‌‌‌های آن را ارائه می‌دهد شرمپی همچنین دارای حساب پولی است که ویژگی‌‌‌های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ربات شرمپی از استراتژی‌‌‌های زیادی بهره می‌برد که می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنها و ثبت نام از نحوه عملکرد آن بیشتر آگاه شوید.

دانلود مستقیم ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی

۴٫ ربات تریدر اکو اسمارت (ECOTRADER BOT)

ECOTRADER BOT

ربات تریدر اکو اسمارت یکی از جدیدترین و در عین حال بهترین رباتهای تریدر ارزهای دیجیتال است که در مدت کوتاهی توانسته اعتماد بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کند ، این ربات در حال حاضر فقط با صرافی بایننس فعالیت میکند و برای خرید آن حتما باید از توکن کمپانی اکو اسمارت یا همان ECS پرداخت کنید .

مبلغ خرین این ربات ۵۵ دلار و ۵۰ ECS است . این ربات تا ۵۰ برابر مبلغ شارژ برای شما ترید انجام خواهد داد و تمام امکانات یک ربات حرفه ای را داراست

نکته قابل توجه در خصوص این ربات امکان اتصال به آن فقط از طریق مرورگر DAPP کیف پول ارز دیجیتال شما است که امنیت فوق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد

ورود به سایت ربات تریدر اکو اسمارت

چهار تای اول که معرفی کردیم، کاملترین و بهترین امکانات را درباره ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت معروفترین پلتفرم‌‌‌های ربات‌‌‌های تریدر دنیای کریپتوکارنسی همین چهارتای اول هستند.


۵٫ تریدسانتا (TradeSanta)

تریدسانتا یک ربات تریدر ارز دیجیتال می‌باشد که دارای حافظه ابری است که به معامله گران اجازه می‌دهد تا تجارت خود را در صرافی‌ها به صورت اتوماتیک انجام دهند در حالیکه ربات‌ها میتوانند به طور همزمان تغییرات بازار را به صورت نامحدود ردیابی کنند و صدها سفارش بیشتر از معاملات دستی قرار دهند، کاربران می‌توانند روند معاملات خود را از این طریق سرعت ببخشند.

ترید سانتا دارای تلگرام و خدمات گپ خصوصی است جایی که پشتیبان ترید سانتا در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند شما را پشتیبانی کند. از چت‌ها با پشتیبان‌ها می‌شود قضاوت کرد که بسیاری از کاربران از سرعت پاسخ سریع تیم پشتیبانی ترید سانتا ابراز رضایت کرده اند.

۶٫ ربات تریدر ارز دیجیتال کریپتوتریدر (cryptotrader )

کریپتو تریدر در یک ربات ابری معاملاتی خودکار بدون نصب نرم‌افزار است. این ربات در تمامی‌صرافی‌‌‌های محبوب مشغول به کار است.

این سرویس به شما اجازه می‌دهد که معاملات را همزمان یا در تاریخ خاصی پیگیری کنید، هزینه پرداختی شما بستگی به بسته انتخابی شما دارد اگر شما مبتدی هستید در هر ماه باید ۰.۰۰۴۲ بیت کوین بپردازید.

۷٫ گکو ( GEKKO)

گکو یک ربات تریدر ارز دیجیتال رایگان در وب سایت gekko.wizb.it است. این پلتفرم باز به شما امکان می‌دهد تا همیشه از یک صفحه منحصر به فرد به خودتان برای ایجاد ربات ارز دیجیتالی با کد متن باز (Open source code) استفاده کنید.

سپس فقط کافی است که برنامه را دانلود کنید و آن را بر روی کامپیوتر اجرا کنید، پارامترها را تنظیم کرده و منتظر سکه‌‌‌های بدست آمده باشید.

گکو گزینه‌‌‌های قدرتمند و موثر زیادی دارد که امکان بهینه سازی، اصلاح، آزمایش معاملاتی را ممکن می‌سازد.

گکو مضراتی هم دارد:

۱. تک ارزی. این نرم افزار فقط یک ربات کسب درآمد از طریق بیت کوین است.

۲٫ تعداد کمی‌از صرافی‌‌‌های ارز دیجیتال از طریق این ربات پشتیبانی می‌شوند و فقط صرافی‌‌‌های Bitstamp,pontonix , Bitfinex را پشتیبانی می‌کند.

استفاده از این ربات آسان است تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد حساب و فعال کردن آن است. اگر در تنظیمات آن خطایی وجود نداشته باشد و تنظیمات صحیح آن انجام شود معاملات ارزی به صورت خودکار رمزینه می‌شود و بلافاصله تولید درآمد می‌کند.

۸٫ گان بات (Gun bot)

ربات تریدر ارز دیجیتال گان بات یک ربات برای تجارت خودکار ارزهای دیجیتال است.

این پلتفرم با طیف گسترده ای از ویژگی‌های خود به شما امکان می‌دهد که حداکثر ریسک‌های معاملاتی را تعیین کنید.

این ربات ارز دیجیتال می‌تواند شما را به مقاصد تجاری و غیره برساند. همچنین لازم به ذکر است که گان بات در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر:   Binance و Cex.io و غیره در حال حاضر مشغول به کار است.

لایسنس برنامه ارائه شده در این ربات با قیمت‌‌‌های زیر در دسترس است:

ساده ترین ورژن آن (۰.۰۰۲ بیت کوین) و حرفه ای ترین ورژن آن (۰.۲۵ بیت کوین) است. که شما فقط یک بار هزینه این ورژن‌ها را می‌پردازید.

۹٫ ربات تریدر ارز دیجیتال مارجین (Margin)

مارجین یک برنامه سفارشی است. نمایشگر معاملاتی آن حدود ۲۰ اندیکاتور را نشان می‌دهد که می‌توانند روی نمودار قرار بگیرند این ربات در EMA و BollingerBand دارای قابلیت تشخیص ورود یا خروج است.

همچنین ربات با صرافی‌‌‌های زیر سازگار است:

Binance,Coinbase.pro, Bitfine,Bittrex, HitBTC, poloniex,Bitstamp,Kraken ,Okcoin, Huobipro,Bleutrade.

۱۰٫ بیتس گپ Bitsgap

بیتس گپ یک ربات تریدر ارز دیجیتال است که همه چیز در آن پیدا می‌شود و به شما اجازه مبادله بیش از ۳۰ جفت ارز دیجیتال را بصورت یکپارچه می‌دهد.

این پلتفرم از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع به فعالیت کرد و در سال ۲۰۱۹ بسیار مشهور شد همچنین به معامله کنندگان این فرصت را می‌دهد که از هر گونه حرکت در بازار سود ببرند.

این برنامه یک دمو دارد که به شما امکان می‌دهد بدون خطر کردن با پول خود، ترید را در حالت دمو انجام دهید. کاربران جدید تا ۱۴ روز می‌توانند از این برنامه رایگان استفاده کنند.

۱۱٫ زیگنالی (Zignaly)

زیگنالی یک ربات تریدر ارز دیجیتال بصورت تجاری است که به شما فرصت ترید ۱۲ جفت از ارزهای دیجیتالی را در ماه می‌دهد.

این پلتفرم یک ربات عامه پسند است، که می‌تواند با توجه به آیتم‌‌‌های مورد علاقه خود به حساب Tranding view شما متصل شده و ترید را انجام دهد.

تنها بدی این ربات این است که صرافی‌‌‌های کمی‌را پشتیبانی می‌کند.

۱۲٫ لایو تریدر (Live Trader)

لایو تریدر یک ربات تریدر ارز دیجیتال است که حداکثر به هزار ربات تجاری ابری (cloud) دسترسی دارد. این ربات به بزرگترین صرافی‌‌‌های ارز دیجیتال متصل است. تعداد ربات‌‌‌های موجود در برنامه بستگی به طرحی که شما انتخاب کرده اید دارد.

۱۳٫ ربات تریدر ارز دیجیتال زِن بات (Zen bot)

زِن بات یکی از بهترین ربات‌‌‌های تجاری است. این ربات با همین نام به صورت رایگان در وب سایت GitHub در دسترس می‌باشد. برنامه زن بات را می‌توان بر روی تمام سیستم عامل‌‌‌های کامپیوتر نصب کرد. این ربات شامل کد اُپن‌ سُورس (Open source) یا کد متن باز است.

این برنامه می‌تواند معامله با فرکانس بالا انجام دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد سودهای حاصل از ارزها را زیر نظر داشته باشید.

۱۴٫ کَپ کلاب (cap.club)

کپ کلاب پلت‌ فرمی‌دستی و اتوماتیک در صرافی‌‌‌‌های Binance و Bittrex است.

ابزارهای ارائه شده در این ربات تریدر ارز دیجیتال، تجارت را آسان تر و کارآمد تر کرده است:

  • همزمان از فرمان‌‌‌های StopLoss و Takeprofit پشتیبانی می‌کند.
  • تنظیم سیگنال‌‌‌های شخصی
  • مکانیزم‌‌‌های پیشرفته برای خرید و فروش
  • استراتژی‌‌‌های پایه آماده
  • یک ویژگی متمایز این سرویس، ویرایش بصری با تنظیمات پارامتر انعطاف پذیر است. که به شما امکان می‌دهد که استراتژی‌‌‌های پیچیده و قانونی ایجاد کنید.

نسخه رایگان کپ کلاب در اختیار شماست. اما شما استراتژی ای پی کی API KEY محدودی در اختیار دارید.

برای ترید بدون محدودیت با این ربات بایستی هر ماه معادل ۳۰ دلار و یا ۳۰۰ دلار در سال بپردازید.

۱۵٫ پروفیت تریلر (Profit Trailer)

پروفیت تریلر یک سرویس پیشرفته با تنظیمات قابل تغییر برای استراتژی‌‌‌های خودکار ترید است.

این ربات تریدر ارز دیجیتال در ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی ثبت شده و راه اندازی سرویس در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

این ربات شامل ده‌ها گزینه تنظیم دقیق برای ترید ارز دیجیتال است، که شامل:

انتخاب کوین‌ها بر اساس حجم، تغییر قیمت در ۲۴ ساعت، حداکثر تعداد معامله، لیست سیاه کوین ها، تعیین درصدی از سپرده، تریلرهای خرید و فروش و دیگر گزینه‌ها را در بر می‌گیرد.

جفت ارزهای قابل ترید می‌توانند به صورت دستی یا توسط ربات انتخاب شوند، برای انتخاب کوین باید مطابق تنظیمات پیش رفت.

ربات می‌تواند کل بازار را تجزیه و تحلیل کرده و با یک سیگنال مثبت بسته به نوع استراتژی خرید، وارد موقعیت شود و فعال بماند.

۱۶٫ ربات تریدر ارز دیجیتال بوتی ترید (Botee.Trade)

بوتی ترید یک سرویس اتوماتیک پیشرفته انجام معاملات ساده است ویژگی آن چیست؟

هنگامی‌که روی هر نوار در سایت کلیک می‌کنید، در منوی آن نشانگر و سیگنال‌‌‌های استراتژی خرید و فروش نمایش داده می‌شود. معاملات مارجین با پلتفرم صرافی Bitfinex قابل اجراست.

در این برنامه استراتژی‌‌‌های سودآور همراه با ضررهای کم انجام می‌شود. این ربات تریلرهای خرید و فروش را متوقف می‌کند.

قیمت ربات حدود ۶۵ دلار است.

۱۷٫ هاس بات (Hassbot)

هاس بات یک نسخه جامع از ربات تریدر ارز دیجیتال است که از چهار الگوریتم جداگانه تشکیل شده است.

این ربات در ترید تجاری از حداکثر ۵۰۰ نوع جفت ارز دیجیتالی استفاده می‌کند این برنامه در سال ۲۰۱۴ میلادی توسعه یافته است، اما در حال حاضر گزینه‌‌‌های جدیدی در آن وجود دارد.

دو ویژگی اصلی که بیشتر معامله کنندگان گفته اند که در این ربات وجود دارد سوددهی و تاثیرگذاری خوب است.

هاس بات تقریباً در تمامی‌صرافی‌‌‌های مهم ارز دیجیتال از قبیل Bitmax, Kucoin, Binance, Gemini, BTCC, Kraken, Huobi  وجود دارد.

در هاس بات سه سطح برای خرید ربات وجود دارد که هر کدام ویژگی‌‌‌های خاصی را به مشتری ارائه میدهد:

هزینه ی لایسنس سه ماهه

لایسنس پایه – ۰٫۰۴ بیت کوین (BTC)

لایسنس پیشرفته – ۰٫۰۷ بیت کوین (BTC)

لایسنس حرفه ای – ۰٫۱۱ بیت کوین (BTC)

پرداخت بصورت آنلاین و توسط بیت کوین انجام می‌شود. شما می‌توانید برنامه‌ها را با هم مقایسه کرده و بسته به نیاز خود برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

خلاصه مقاله

با توجه به دانسته هایمان سیستم ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال نمی‌توانند جعلی باشند. پهنای اینترنت پر از صرافی‌های ارز دیجیتال است، اگر شما برای مثال صرافی Kraken را دوست ندارید، هیچ کسی مانع رفتن شما به Coinbase نمی‌شود.

اگر شما وقت و زمان کافی برای یادگیری درباره تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را ندارید، ربات‌‌‌های معاملاتی بهترین روش سرمایه گذاری برای شماست.

اگر شما استراتژی درست را انتخاب کنید دوره بازگشت سرمایه شما بین یک تا سه ماه و یا شاید هم زودتر است.

فناوری ‌های نوین هرچه در تجارت ‌های ارزی انجام شوند باعث رقابت و رشد بازار و فرصت ‌های تجاری می‌شوند.

منبع این مقاله: ترجمه و تدوین از مقالات سایت صرافی چنجلی ( Changelly )

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی