حمید رابعی

مدیر انتشارات قرآنیوم ، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی اربعین و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی آثار ائمه اطهار علیهم السلام

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

همه آنچه باید در مورد بروکر unicorn بدانید

بروکر unfxb که ایرانیان آن را با نام بروکر یونی کورن بروکرز یا بروکر unicorn brokers می شناسند، در هر سال با رو کردن خدماتی نوین، پیشرو بودن خودش را در ارائه جدیدترین شرایط معاملاتی برای تریدرها اثبات می کند. بروکر یونیکورن بروکرز سعی کرده در هر عرصه از ارائه خدمات، وارد شود و خود را به بروکری تبدیل کند که به نوعی می تواند جایگزین خوبی برای صرافی های ارز دیجیتال نیز باشد.

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

یونیکورن - UNFXB

 
نام بروکر UNFXB
سال تاسیس 2016
خدمات به ایران دارد
پشتیبانی فارسی دارد
میزان اسپرد پایین
کریپتو اسپات دارد
دفتر مرکزی ترکیه
رگوله ندارد
حساب کپی‌ترید ، پم و مم دارد
حساب اسلامی دارد
حداقل واریزی 10 $
راحت‌ترین راه واریز و برداشت ریالی،ارز های دیجیتال،
وبمانی، پرفکت مانی
اجازه ترید اسکالپینگ بله

 

آنچه در صفحه بروکر unicorn خواهید خواند :

آموزش ثبت نام در بروکر unicorn

در فایل pdf زیر، نحوه ثبت نام در بروکر unicorn توضیح داده شده است. 

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

pdf-آموزش-بروکر
آموزش ثبت نام در بروکر unicorn
 

UNFXB چیست ؟ unicorn یا یونی کورن چیست ؟

Unicorn یا unfxb نام یکی بروکر فارکس است. این بروکر که یکی از مالکان آن نیز، ایرانی است بسیار خدمات جذاب و گسترده ای را دارد. یروکر یون کورن را برخی به عنوان کامل ترن بروکری می شناسند که به مشتریان ایرانی هم خدمات می دهد. آپشن های خاص این بروکر، نام یونی کورن را در رده بالاهای جدول لیست محبوب ایرانیان، قرار داده است.

اعتبار بروکر یونیکورن بروکرز

اعتبار بروکر یونیکورن بروکرز

بروکر یونیکرن را دیگر نمی توان بروکری تازه کار دانست، زیرا این بروکر توانست به خوبی از پس چالش های امنیتی که در سال ابتدایی تاسیس خودش داشته، گذرکند. معمولا بروکرهای تازه تاسیس در پنج سال ابتدایی شروع کارشان، کار سختی در ایجاد اطمینان خاطر در ذهن مردم دارند.
البته این بروکر هم به مانند اکثر بروکرهایی که با ایرانیان همکار م کنند، رگولاتوری مناسبی را ندارد، اما با این حال، بروکر unicornbrokers تا حد قابل قبولی، مورد اعتماد است و توانسته مشتریان زیادی را در ایران و سایر کشورها، بدست بیاورد.
اگر قصد کار کردن با بروکر یونی کورن را دارید، لازم نیست نگران امنیت بروکر باشید، البته تا زمانی که مبالغ پول شما، کمتر از 50 هزار دلار است.

 

دفتر مرکزی بروکر یونی کورن کجاست؟

دفتر مرکزی بروکر یونیکورن در موریس و دفتر پشتیبانی فارسی زبان در ترکیه است.

این بروکر در ترکیه ، قبرس ، کانادا و افغانستان دفتر پشتیبانی دارد.

دفتر مرکزی بروکر یونی کورن کجاست؟
 

سابقه کارگزاری یونی کورن چقدر است؟

بروکر unfxb یا یونیکورن در سال 2016 تاسیس شده است. بدین جهت می توان بروکر یو ان اف ایکس بی را بروکری با سابقه متوسط به حساب آورد.

 

جدول معرفی و مقایسه انواع حساب ها در بروکر unicorn

در بروکر یوین کورن، دو گروه مختلف از حساب ها مشاهده می کنید که در جداول زیر، می توانید مشخصات کلیه حساب ها را ببینید

جدول معرفی و مقایسه انواع حساب ها در بروکر unicorn

جدول حساب های فارکسی

 

مشخصات/نام حساب UNFXB pro ECN PRO ECN Standard  
حداقل واریز برای افتتاح 15000 1000 100 10  
حداکثر لوریج 1:200 1:400 1:500 1:1000  
اسپرد

شناور از 0 پیپ

شناور از 0 پیپ شناور از 0.8 پیپ شناور از 1.6 پیپ  
امکان ترید جفت ارزهای فارکس بله بله بله بله  
امکان ترید سهام و شاخص‌ها بله بله بله بله  
امکان ترید ارزدیجیتال بله بله بله بله  
کمیسیون

5 دلار در هر لات

7 دلار در هر لات 5 دلار در هر لات صفر  

اجازه استفاده از اکسپرت

اجازه اسکالپینگ

بله

بله

بله

بله

بله

بله

بله

بله

 

 

جدول حساب های فارکسی بروکر یونیکورن

جدول حساب های ارز دیجیتالی

 

مشخصات/نام حساب Crypto Spot UNFXB CRYPTO      
حداقل واریز برای افتتاح 100 $ 100 $      
حداکثر لوریج 1:1 1:100      
اسپرد

0 – بدون اسپرد

شناور      
امکان ترید جفت ارزهای فارکس خیر خیر      
امکان ترید سهام و شاخص‌ها خیر خیر      
امکان ترید ارزدیجیتال بله (به صورت اسپات) بله (به صورت فیوچرز)      
کمیسیون

0.07 درصد

0.64 درصد      

ارز معاملاتی

بهره شبانه(سواپ)

USDT  – تتر

ندارد

USD – دلار

دارد

     

 

جدول حساب های ارز دیجیتالی بروکر یونیکورن

در دو جدول بالا، همانطور که میبینید، 6 حساب مختلف معرفی شده که از این جهت، بروکر یونی کورن بروکرز را باید یکی از متنوع ترین بروکرها در ارائه انواع حساب برای سلیقه های مختلف بدانیم. در ادامه به برسی این حساب ها، می‌پردازیم.

افتتاح حساب UNFXB pro در بروکر یونی کورن بروکرز

این حساب که با حداقل واریزی بیش از حد زیاد 15000 دلاری افتتاح می شود، از اسپرد بسیار پایینی برخوردار است. میزان کمیسیون در هر لات 5 دلار است و این حساب مختص تریدرهای بسیار حرفه ای فارکس است که می خواهند از یک حساب کاملا حرفه ای، لذت ببرند. اما واریزی 15000 دلار، برای اکثر تریدرهای ایرانی، محیا نیست و این مقدار از حداقل واریزی بهتر بود، کمتر در نظر گرفته شود.

افتتاح حساب ECN PRO در بروکر یونیکورن بروکرز

هرچند که نام ecn را برای این حساب در نظر گرفته اند، اما در واقع این حساب به صورت NDD می باشد که البته چندان تفاوتی با حساب های ecn ندارد.
این حساب هم اسپرد پایینی دارد و بروکر یو ان اف ایکس بی در این حساب، لوریج 1 به 400 را ارائه داده است. برای حسابی که تا این حد اسپردش پایین است، این مقدار از لوریج، جالب است.

افتتاح حساب حساب ECN در unfxb

این حساب هم به مانند حساب ای سی ان پرو بروکر یونی کورن ، در مجموع اسپرد و کمیسیون به نسبت پایینی را ارائه داده، اما در این حساب، شناوریت اسپرد، بیشتر از حساب ecn pro به نظر می رسد. افتتاح این حساب فقط با 100 دلار امکان پذیر است.

افتتاح حساب استاندارد در بروکر یونیکورن

تنها حساب اسلامی بروکر یونی کورن، حساب استاندارد است.
این حساب که فقط با ده دلار قابلیت افتتاح دارد، اسپرد متوسط رو به بالایی را به صورت شناور، نشان داده است. امتیاز استفاده از این حساب ، این است که سواپ و کمیسیون را لازم نیست در معاملاتتان بپردازید و تنها هزینه استفاده از این حساب، همان اسپرد است.
لوریج این حساب، بسیار بیشتر از حساب های دیگر بروکر یونی کورن است و تا به 1 به هزار هم می رسد.

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

افتتاح حساب Crypto Spot در بروکر و صرافی یونی کورن

از آنجایی که یونی کورن، علاوه بر بروکر، وب سایت صرافی ارز دیجیتال نیز هست، این امکان فوق العاده را برای تریدرها فراهم آورده که می توانید به صورت اسپات، ارزهای دیجیتال را هم در متاتریدر معامله کنید.

این بدان معناست که می توانید درحساب کریپتو اسپات unicorn ، بدون پرداخت اسپرد و سوآپ شبانه، با هزینه بسیار اندک کمیسیون، ارزهای دیجیتال را معامله کنید و حتی برای بلندمدت و زمان های ماهانه یا سالانه نگه دارید و هولد کنید.

این یک امکان فوق العاده عالی و در واقع بهترین امتیاز بروکر یونی کورن است که جذابیت زیادی برای ایرانیان دارد.

با وجود این حساب، دیگر نیاز به صرافی های ارز دیجیتال نخواهید داشت و فرآیند خرید و فروش، در این حساب، بسیار آسان خواهد بود.حداقل واریزی در حساب کریپتو اسپات، 100 دلار است و بیش از 300 ارز دیجیتال را در مارکت واچ خود خواهید دید.

افتتاح حساب UNFXB CRYPTO

این حساب که امکان معاملات ارزدیجیتال را به صورت فیوچرز، برای تریدرها فراهم آورده، در متاتریدر 5 در دسترس است و فقط با صد دلار افتتاح می شود. این حساب، نوعی سورپرایز ویژه برای تریدرهای ایرانی محسوب می‌شود. در این حساب بیش از 200 ارز دیجیتال را می توانید ترید کنید و از معاملات گسترده و با لوریج ارزای دیجیتال در متاتریدر، لذت ببرید.

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

 

میزان اسپرد در بروکر یونی کورن UNFXB

حساب های فارکسی بروکر یونی کورن را می توان، دارای اسپردهای پایینی در نظر گرفت. هرچند در حساب های مختلف این بروکر، میزان اسپردها متفاوت است اما در کل، به نسبت دیگر بروکرها، حساب های این بروکر، تقریبا پایین است.

اسپرد بروکر unfxb
اسپرد حساب ecn
 

حساب اسلامی در بروکر یونی کورن

تنها حساب استاندارد در بین حساب های بروکر یونی کورن، سوآپ شبانه ندارد و حساب اسلامی، به حساب می آید. در حساب های کریپتویی هم، حساب کریپتو اسپات ، بهره شبانه را صفر در نظر گرفته و می‌توان آن را حسابی اسلامی در نظر گرفت.

 

حداقل واریزی در بروکر یونی کورن چقدر است؟

برای افتتاح یک حساب استاندارد فارکسی در بروکر یونی کورن، حداقل 10 دلار، لازم دارید. این مقدار واریز اندک، به شما اجازه انجام معاملات در حساب ریل را خواهد داد. برای افتتاح حساب کریپتویی هم در بروکر یونیکورن، حداقل باید 100 دلار را در حسابتان واریز کنید.

 
واریز و برداشت در بروکر یونی کورن

واریز و برداشت در بروکر یونی کورن

ساده ترین راه واریز و برداشت در بروکر unicorn ، استفاده از درگاه مستقیم پرداخت ریالی است که می توانید به صورت مستقیم و اتوماتیک، واریز و برداشت ریالی داشته باشید. البته راه های متنوعی برای نقل و انتقالات  پول در یونی کورن وجود دارد مانند پرفکت مانی، و بسیارز از ارزهای دیجیتال (بیت کوین، تتر ، اتریم، دش کوین و… )

در تصویر زیر، آموزش واریز و برداشت ریالی را در بروکر یونی کورن، میبینید:

pdf-آموزش-بروکر
فایل pdf نحوه ی واریز و برداشت
 
نحوه_واریز_و_برداشت_در_بروکر_یونیکورن
نحوه واریز و برداشت در بروکر یونی کورن
 
 

بونوس بروکر یونی کورن

یونی کورن در دوره های زمانی مختلف، بونوس ها و امتیازات ویژه ای را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد. برای اطلاع و استفاده از این بونوس ها م توانید وارد وب سایب بروکر شوید و از جدیدترین بونوس ها یا امتیازات ویژه بروکر استفاده کنید.

همچنین با عضویت در کانال تلگرامی سایت هشتصد، می توانید جدیدترین اخبار بونوس ها در بروکرهای مختلف را به صورت آپدیت شده، دریافت نمایید

بونوس بروکر یونی کورن
 

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

 
برای تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر یونی کورن چه مدارکی لازم است؟

برای تایید هویت و افتتاح حساب در بروکر یونی کورن چه مدارکی لازم است؟

برای ثبت نام وتایید هویت در یونی کورن باید ایمیل و شماره تلفن همراه خودتان را ثبت و تایید نمایید و در مرحله بعد که وارد کابین کاربری شدید، لازم است که مدارکی را به جهت تایید هویت و تایید آدرس محل سکونت، برای بروکر ارسال کنید.

برای تایید هویت، تصویر یکی از کارت های شناسایی رسمی مانند کارت ملی کافیست و برای تایید آدرس نیز، تصویر یکی از مدارکی که آدرس منزل و نام شما در آن باشید، مورد قبول است. می توانید از قبوض شرکت های خدماتی یا یک رسید خرید اینترنتی استفاده کنید.

اگر در این زمینه برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با پشتیبانی بروکر، ارتباط برقرار کنید.

دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر uni corn

در بروکر یونی کورن، بیش از 1400 نماد مختلف را می توانید ترید و معامله کنید. یونی کورن را می توان هم بروکر فارکس و هم صرافی ارز دیجیتال در نظر گرفت.

جفت ارزهای فارکس، فلزات، سهام و شاخص های مختلف را در حساب های فارکسی یونیکورن خواهید یافت و در بخش ارزهای دیجیتال هم که در این بروکر، صدها گزینه مختلف برای ترید، وجود دارد.

به لحاظ تنوع گزینه های قابل معامله، یونی کورن یکی از پر پیمانه ترین بروکرهای فارکس است.

دارایی های قابل معامله و ترید در بروکر uni corn
 

آیا بروکریوین کورن پشتیبانی فارسی دارد؟

بله، بروکر یونی کورن، پیشتیبانی فارسی زبان نیز دارد که هم از طریق وب سایت و هم از طریق تلگرام، می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. بهترین راه برای ارتباط با پشتیبانی یونی کورن، از طریق بخش چت آنلاین وب سایت این بروکر است. Id تلگرامی پشتیبانی یونیکورن: @unfxb_support

پلتفرم های معاملاتی کارگزارری و صرافی یونی کورن

خدمات تجاری بروکر یونی کورن، از طریق نرم افزار معاملاتی متاتریدر 5 در دسترس است. برای دانلود متاتردر پنج بروکر یونی کورن، می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

آیا بروکر یونی کورن کلاه بردار است؟

تا کنون گزارش درستی از کلاه برداری این بروکر به دست ما نرسیده است و می توان به یونیکورن اعتماد داشت. اگر هر زمانی مورد کلاه برداری خاصی از یونی کورن یا دیگر بروکرها، گزارش شود، حتما در سایت هشتصد، درج خواهیم کرد.

 

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

 

مزایای بروکر یونی کورن UNFXB

مزایا و معایب بروکر یونی کورن UNFXB

معایب بروکر یونی کورن UNFXB

 
 

آموزش ثبت نام در بروکر روبو فارکس با عکس

ابتدا از طریق لینک زیر ، وارد سایت بروکر یونی کورن شوید.

دانلود مستقیم نرم افزار اندرویدی بروکر یونی کورن 

 

آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید. لازم است که به ایمیل و گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید و کدهایی که برای شما ارسال می‌شود را ، در سایت یونیکورن وارد کنید.

نحوه ثبت نام در بروکر یونیکورن 1
نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله اول

مرحله تاییدیه ایمیل

یونیکورن
نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله دوم

وارد کابین شخصی خود شوید.

یونیکورن
نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله سوم

مرحله تایید هویت

نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله چهارم

مراحل تایید هویت

نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله پنجم

مرحله تایید کارت شناسایی

نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله ششم

مرحله تایید آدرس

نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله هفتم

مدرک آدرس  خود را در کادر مشخص شده آپلود کنید.

نحوه ثبت نام بروکر یونیکورن - مرحله هشتم

امیدوارم اطلاعات کافی و لازم را در مقاله بالا، یافته باشیداگر در مورد این مقاله سوالی برایتان بوجود آمد میتوانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید با آرزوی موفقیت و سودآوری برای شما عزیزان

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی