حمید رابعی

مدیر انتشارات قرآنیوم ، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی اربعین و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی آثار ائمه اطهار علیهم السلام

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

قلم‌های منسوب به ائمه بقیع(ع) به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اهدا شد

قلم‌های منسوب به ائمه بقیع(ع) به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اهدا شد.به گزارش ایکنا؛ طی ارسال نامه‌ای به مدیریت نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت سه قلم از مجموعه قلم‌های منتسب به ائمه اطهار(ع) که از روی قرآن‌های شماره ۱۳، ۱۶ و ۳۵ کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی منسوب به امام حسن، امام سجاد و امام صادق(ع) استخراج شده‌اند را برای نشر احادیث و معارف اهل بیت(ع) اهدا کرد.

متن بخشی از این نامه به این شرح است:

هم اکنون ۸ قرآن با دستخط منسوب به امام علی، امام حسن، امام حسین، امام سجاد، امام صادق، امام موسی بن جعفر و امام رضا(ع) به صورت کامل در دسترس هستند. پیرو انتشار قرآن‌های منسوب به ائمه اطهار، استفاده از دستخط منسوب به حضرت علی و امام سجاد(ع) در نگارش کتاب نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بوده است که این دو کتاب هم در دسترس هستند.

با توجه به کثرت کتب حدیث و امکان انتشار احادیث ائمه اطهار با دستخط منسوب به ایشان در فضای مجازی و به صورت دیجیتال، که هماهنگی کلام و دستخط امام معصوم تاثیر کلام را در مخاطب دوچندان خواهد کرد، قلم‌های منسوب به ائمه بقیع علیهم(ع) برای نشر احادیث به مدیریت نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت اهدا می‌شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی